W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Deklaracja dostępności

XML

Treść

Nazwa podmiotu publicznego: Dom Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim Status pod względem zgodności z ustawą: czesciowo_zgodnaPowody wyłączenia i nieprawidłowości:

  • Poprawienie dostępności strony niosłoby za sobą nadmierne obciążenia dla podmiotu publicznego

Link do dokumentu z analizą o nadmiernym obciążeniu: Data sporządzenia Deklaracji Dostępności: 2022-04-04Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-12-27Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-11-12Osoba odpowiedzialna za treść Deklaracji: Beata PietrasDeklarację sporządzono na podstawie: wlasnaNazwa podmiotu zewnętrznego, który przeprowadził badanie dostępności: Logonet ul. PiotrowskaImię i nazwisko osoby odpowiedzialnej za kontakt w sprawie niedostępności: Beata PietrasAdres poczty elektronicznej osoby kontaktowej: sekretariat@dpspiotrkowkujawski.plNumer telefonu do osoby kontaktowej: 54 265 40 25Opis procedury wnioskowo-skargowej:

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna:

Dom Pomocy Społecznej dysponuje platformą przystosowaną do przemieszczania osób niepełnosprawnych Cibes 5000 zainstalowaną w budynku mieszkalnym w 2006 roku. Druga platforma również przystosowana do przemieszczania osób niepełnosprawnych MPGO 630 znajduje się w budynku administracyjnym od 2022 roku. Ponadto są podjazdy do budynków mieszkalnych oraz budynku administracyjnego. Na terenie całego DPS obowiązuje prawo wstępu z psem asystującym.

 

Aplikacje mobilne:

brak

Dodatkowe informacje: