W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Rejestry, Ewidencje, Archiwa

XML

Treść

REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA

W Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim prowadzone są następujące rejestry i ewidencje:

Rejestry:

1) Rejestr zarządzeń Dyrektora

2) Rejestr skarg i wniosków

3) Rejestr kontroli

4) Rejestr wypadków przy pracy

5) Rejestr zamówień publicznych

6) Rejestr przesyłek wpływających

7) Rejestr przesyłek wychodzących

8) Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych

9) Rejestr zdarzeń nadzwyczajnych

Ewidencje:

1) Ewidencja pieczęci i pieczątek

2) Ewidencja druków ścisłego zarachowania

3) Ewidencja dokumentacji przechowywanej w składnicy akt

4) Ewidencja akt osobowych

5) Ewidencja poleceń wyjazdów służbowych

6) Ewidencja kart drogowych

7) Ewidencja udziału w szkoleniach osób zatrudnionych

Archiwa:

W Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim prowadzona jest składnica akt, która znajduje się w siedzibie Domu Pomocy Społecznej. Zgodnie z art. 36 Ustawy o Narodowym Zasobie Archiwalnym i archiwach, na korzystanie z zasobu składnicy akt przez osoby trzecie, konieczne jest zezwolenie Dyrektora jednostki organizacyjnej.